Cadena
Antena 3
Presentador
Javier Estrada
Temporada
2007-2008
Format
Phil Gurin Zeal International
Al pie de la letra
‘Al pie de la letra’ és un divertit concurs en què els concursants són desafiats a demostrar que coneixen a la perfecció la lletra íntegra de cançons conegudes.
El programa, presentat per Javier Estrada, compta amb sis concursants que s’enfronten cada dia per aconseguir arribar a la final i guanyar fins 50.000 euros. Durant les diferents fases del programa, els concursants han d’anar abandonant el plató, fins que en queda només un.
Cada divendres se celebra la gran final amb els guanyadors de la setmana, en un programa maratonià en què se succeeixen les cançons una rere l’altra i que a més compta amb la visita d’un artista invitat, que també participa en un dels jocs. El guanyador de guanyadors també opta a un premi de 50.000 euros.
‘Al pie de la letra’ compta també amb uns cantants de luxe: Guillermo Martín, Sandra Polop, Mercedes Durán i Carles Torregrosa.
Emissions
Programa | Cadena | Temporada | Audiència mitjana | Mitjana de share |
---|---|---|---|---|
Al pie de la letra | Antena 3 | 2007-2008 | 2.260.000 | 13,10 % |
Al pie de la letra ‘Nochevieja’ | Antena 3 | 31/12/2008 | 1.454.000 | 11,50 % |