Los reyes del mando

La televisió i tot el que l’envolta era la protagonista del programa ‘Los reyes del mando’, que Gestmusic va produir per a Telemadrid durant 1998. Un matrimoni, el cunyat i un amic (Xavier Grasset, Marta Cáceres, Sergi Mas i Jacobo Domínguez) eren els encarregats de presentar aquest espai en què, per mitjà dels guions d’El Terrat, comentaven tot allò que sortia per la “caixa tonta”. Fins i tot durant el programa hi havia connexions en directe amb altres cadenes, per tal d’estar sempre a l’aguait del que passa a la petita pantalla.

L’espai incloïa també una entrevista a un personatge vinculat al món televisiu i un reportatge gravat a l’exterior pel reporter Jacobo Domínguez. Els espectadors també hi participaven en directe a través d’un concurs en què el premi era, precisament, una televisió.

  • CADENA
    Telemadrid
  • PRESENTADORS
    Xavier Grasset / Marta Càceres/ Sergi Mas / Jacobo Domínguez
  • TEMPORADA
    1998
  • FORMAT
    El Terrat

Emissions

ProgramaProgramaShow CadenaCadenaChannel TemporadaTemporadaSeason Audiencia mediaAudiència mitjanaShare Media de shareMitjana de shareAverage share
Los reyes del mando Telemadrid 1998 221.000 10,50%