La Noche de las Videoteces va ser el debut d’Óscar Martínez en un programa de prime time de televisió. El presentador va trobar la forma de la sabata en aquestes tres edicions en què durant una hora i mitja tota la família podia gaudir de bogeries i situacions insòlites. Van ser tres gales en què es van emetre els millors vídeos d’humor de l’any d’arreu del món. Hi havia els vídeos casolans més divertits, anuncis publicitaris i les càmeres ocultes de tot el planeta. I tot amanit de muntatges molt divertits i alguns gags per amenitzar la vetllada que feien les delícies del públic de plató i dels espectadors. En el primer lliurament va ser un dels programes més vistos del prime time, amb un 24,2% de share i 2.880.000 espectadors.
- CADENA
TVE - PRESENTADOR
Óscar Martínez - TEMPORADA
2003 - FORMAT
Toni Cruz / Josep M. Mainat / Joan Ramon Mainat
Emissions
| ProgramaProgramaShow | CadenaCadenaChannel | TemporadaTemporadaSeason | Audiencia mediaAudiència mitjanaShare | Media de shareMitjana de shareAverage share |
|---|---|---|---|---|
| La Noche de las Videoteces | TVE | 2003 | 2.105.000 | 19,20% |